מספר טלפון

מייקרוסופט שירות לקוחות טלפון

0

שם החברה : מייקרוסופט שירות לקוחות
מיקרוסופט ישראל הוקמה בשנת 1989 והינה חברת בת של חברת מיקרוסופט העולמית. בישראל עוסקת החברה במתן תמיכה טכנית, שירות לקוחות, שיווק ומכירות של מוצרי מיקרוסופט ללקוחות הפרטיים, העסקיים והמוסדיים. בנוסף, מפעילה החברה באתר מרכז פיתוח גדול שהינו בין היחידים של החברה הממוקמים מחוץ לגבולות ארצות הברית.

חברת מיקרוסופט העולמית מובילה את התעשייה והתרבות של תכונה בקרב מיליוני המשתמשים במוצריה ושוקדת על פיתוח וחידוש מתמידים של המוצרים תוך העמקת חוויית המשתמש, ההתאמה לכל לקוח ולקוח והנגישות של כל אדם למחשב ולתוכנה.

שירות מייקרוסופט שירות לקוחות – ערוצי שירות

כל מי שזקוק לעזרה או תמיכה עבור אחד המוצרים של מיקרוסופט יכול לקבל אותן בקלות באמצעות אתר האינטרנט המושקע והנוח לתפעול. האתר מציע עמוד המוקדש כל כולו לתמיכה טכנית ואישית לכל השירותים והמוצרים של החברה. בנוסף ניתן לפנות אל מספר טלפון של מחלקת שירות הלקוחות בארץ או לאחד ממרכזי השירות ברחבי העולם. משרדי החברה ממוקמים בצומת רעננה אשר בלב איזור השרון ואין ספק שבקלות ניתן לקבל כל סוג של עזרה או תמיכה מבוקשות.

שירות לקוחות מיקרוסופט – מספר טלפון

מספר הטלפון של מרכז שירות הלקוחות עבור לקוחות ישראלים הינו 09-7625400 והמוקד פעיל בימים א' עד ה' בין השעות 8:00 בבוקר ל- 18:00 בערב ובימי שישי וערבי חג בין השעות 8:00-13:00. מספר הטלפון מבוסס על מערכת ניתוב שיחות חכמה, מהירה וברורה אשר בזכותה יגיע הלקוח במהירות בדיוק אל הנציג שיוכל לטפל בפנייה שלו באופן הטוב והמקצועי ביותר. באופן זה לקוח פרטי ולקוח עסקי יופנו לשלוחות שונות על מנת לוודא שכל אחד מהם יקבל בדיוק את המענה המתאים עבורו ועבור הצרכים שלו בהקשר למוצרי מיקרוסופט שרשותו.

שירות לקוחות מיקרוסופט – טיפ

כאשר לקוח זקוק לתמיכה או שירות בנוגע לאחד ממוצרי מיקרוסופט, לפני שייפנה אל מוקד שירות הלקוחות מומלץ לו מאד לפנות אל אתר האינטרנט. וסביר מאד להניח ששם הוא ימצא את כל המידע שהוא מחפש. כאשר נכנסים אל עמוד התמיכה והעזרה באתר ישנה חלוקה מהירה ונוחה של סוג לקוח או סוג המוצר שעבורו נדרשת התמיכה.

באופן זה האתר בעצמו מפנה את הלקוח בדיוק אל עמוד המידע המבוקש לו עד לרמה של ביצוע פעולות עצמאיות שיוכלו לפתור את הבעיה שיש לו בקלות ובמהירות ובלי שיהיה לו צורך והכרח להמתין על קו הטלפון לנציג תמיכה ושירות של המוקד.

מייקרוסופט – שאלות נפוצות

כיצד ניתן לפנות לחברת מיקרוסופט?

ניתן ליצור קשר עם החברה באופנים הבאים:

  • פניה בכתב- לכתובת: רחוב הפנינה 2 רעננה 43107
  • בטלפון: 09-7625400
  • במספר הפקס: 09-7625200
  • מרכז שירות הלקוחות של מיקרוסופט: 09-7625400

האם ניתן לנהל את כל מכשירי המייקרוסופט שירות לקוחות שלי במקום אחד?

אכן כן. באתר האינטרנט של מיקרוסופט ניתן להכנס לאזור האישי ולנהל את חשבון מיקרוסופט במקום אחד. בקישור הזה, ניתן לנהל את רכישות מוצרי מיקרוסופט, המכשירים, הבטיחות והפרטיות שלכם.

האם ניתן לרכוש מוצרים דרך אתר מיקרוסופט?

בהחלט. ניתן להכנס ללשונית "חנות" באתר מיקרוסופט, ולעבור ישירות לחנות החברה. בחנות ניתן לרכוש תוכנות מיקרוסופט, להשוות בין חבילות, לרכוש תוכנות לעסקים, להוריד אפליקציות שימושיות, לקנות את Windows 10 ועוד. כמו כן, כדאי לדעת כי עבור חלק מהמוצרים זכאים סטודנטים להנחות משמעותיות.

הזמנתי מוצר מיקרוסופט באתר. כיצד אוכל לבצע מעקב אחר הזמנתי?

ניתן לבצע בקלות מעקב אחר ההזמנה ע"י כניסה לאזור האישי באתר חנות מיקרוסופט.

כיצד ניתן לפנות למוקד מכירות ותמיכת לקוחות מיקרוסופט?

ניתן ליצור קשר עם מוקד המכירות והתמיכה בטלפון: 1809453214 או לפנות למוקד התמיכה הטכנית: 09-7625400. שעות פעילות המוקד: בימים א-ה בשעות 09:00-18:00.

כיצד אוכל לחדש את המנוי של ל- Office 365 home מבית מיקרוסופט?

כדי לחדש את המנוי, יש לבדוק תחילה את הגדרת החידוש האוטומטי, על-ידי כניסה לדף www.office.com/myaccount. ועיון בסעיף "תשלום וחיוב". במידה וחידוש המנוי האוטומטי כבוי, יש להכנס לקישור הזה ולבחור את הגרסה אותה ברצונכם לחדש.

כיצד ניתן לקבל תמיכה ועזרה ליישומי Office של מיקרוסופט?

לעזרה ותמיכה ניתן להעזר במוקד שירות הלקוחות, או לבקר בדף התמיכה "שאלות נפוצות", בקישור הזה.

האם ניתן להחזיר מוצר שרכשתי בחנות של חברת מיקרוסופט?

להחזרת מוצר שנרכש באופן מקוון יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות.

כיצד ניתן להוריד תוכנה או מנהל התקנים מאתר מיקרוסופט?

באתר מיקרוסופט מופיעה רשימה מקיפה של תוכנות ומנהלי התקנים. ניתן לבחור את המוצר המבוקש מתוך הרשימה, או להזין אותו לשורת החיפוש, בקישור הזה.

כיצד ניתן לקבל תמיכה טכנית מקהילת מיקרוסופט?

לקוחות פרטיים ובעלי עסקים יכולים לשלוח שאלות ולהשתתף בדיונים של קהילת מיקרוסופט. ניתן לחפש בעברית בקהילה שאלה מבוקשת בקישור הזה, או ללחוץ על כפתור "הצטרף לקהילה", ולהתחבר עם חשבון מיקרוסופט האישי.

אני זקוק לעזרה עם Windows 10 של מיקרוסופט. כיצד אוכל לקבלה באתר?

ניתן להכנס לקישור הזה, ולאתר בקלות את הנושא של השאלה המבוקשת.

מהו ה- Answer Desk של מיקרוסופט?

ה- Answer Desk הינה אשף תמיכה טכנית המיועד ללקוחות פרטיים, בעלי עסקים ואנשי פיתוח. האשף מסייע בטיפול בתקלות תמיכה טכנית במוצרי מיקרוסופט, מאפשר לקבל עזרה בחשבונות או בחיובים, לקבל עזרה בכל הנוגע לרכישת מוצר בחנות מיקרוסופט, מאפשר לפנות לטכנאים ונציגים בכל רחבי העולם ועוד. להפעלת האשף, יש לעבור לעמוד התמיכה הראשי של מיקרוסופט, ולבחור ב"פנה אל Answer desk".

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת מייקרוסט והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן