מספר טלפון

מכבי און ליין שירותי זימון תורים

0

מכבי און ליין – סקירת חברה
מכבי, או בשמה המלא, מכבי שירותי בריאות היא אחת מקופות החולים העומדות לרשות המבוטחים בישראל. הוקמה בשנת 1940 וכיום מונה מערך של מאות סניפים ברחבי הארץ, עם אלפי רופאים ורופאים מומחים, אחיות מוסמכות, אנשי צוות ומנהלה, בתי מרחקת, בתי חולים, מעבדות, מכונים ומסלולים מיוחדים וייעודיים בתחומי הרפואה השונים, כולל רפואה משלימה, שיניים ובריאת הגוף.
מספר המבוטחים עומד על כשני מליון חברים בקופה ומדי שנה מצטרפים לקופת החולים הזו מבוטחים חדשים, שנהנים ממסלולי ביטוח מיוחדים, תנאים משופרים, מרפאות חדשניות ומשוכללות והמספר הגדול ביותר של רופאים מומחים.

מכבי מעניקה שירותים רפואיים מגוונים ומתקדמים בפריסה ארצית, והיא יצרה מערך רפואי חזק, יציב ואיכותי. הקופה מעמידה בפני מבוטחיה מכלול שירותים ייעודיים, ביניהם סדנאות לנשים בהריון, הכנה ללידה, גמילה מעישון, הרזייה, כושר גופני ועוד.

במסגרת הביטוחים שלה מציעה מכבי גם כיסוי ביטוחי לנוסעים לחו"ל, אבחונים וטיפולים לילדים וביטוחים סיעודיים נרחבים והגדולים מסוגם בארץ, לאוכלוסיה המבוגרת. דרכי ההתקשרות עם מכבי הם מגוונים, נוחים ונגישים. בולט במיוחד מערך שירות הלקוחות של הקופה,. מכבי און ליין הוא האמצעי האפקטיבי ביותר להתקשרות עם הקופה והוא כולל מוקד אנושי, מקוון ומענה אלקטרוני

שירות לקוחות מכבי און ליין – טלפונים, כתובות ודרכי התקשרות

שירות לקוחות של מכבי און ליין נחלק למענה מיידי טלפוני ולאורך כל שעות היממה ומענה באמצעות האינטרנט, בכל זמן, מכל מקום:

  • מוקד שירות מכבי און ליין בטלפון: זהו מוקד המספק מידע ושירות בתחומי זימון תורים לרופאים, מכונים ומעבדות, התייעצות עם אחיות מוסמכות ועם דיאטניות, הצטרפות לקופה, יעוץ והנחיות. מספר הטלפון של המוקד 3555* או 1-700-50-53-53.
  • מוקד מכבי און ליין לרפואת שיניים, מכבי דנט: 6300*
  • מוקד מכבי און ליין בבית חולים אסותא: 6474*

שעות פעילות מוקד שירות לקוחות מכבי און ליין: המוקד נקרא "מכבי ללא הפסקה" ולא בכדי. הוא פועל כל שעות היממה. שירות לקוחות מכבי און ליין באינטרנט: ניתן לקבל מידע, לזמן תורים, לקבל תוצאות של בדיקות מעבדה, לצפות בתיק הרפואי, להנפיק אישורים והתחייבויות, לחדש מרשמים ועוד, באמצעות אתר האינטרנט המסודר והנוח לשימוש של מכבי און ליין. כתובת האתר: www.maccabi-health.co.il

מכבי אונליין – טיפים

  • בעידן האינטרנט המתקדם של ימינו גם מכבי און ליין מציעה למבוטחיה שירות מהיר, מיידי וללא צורך בהמתנה למענה בטלפון. אתר האינטרנט של מכבי הוא נוח לשימוש, מאפשר כניסה באמצעות סיסמה ועם מנוע חיפוש ידידותי המציע את כל האפשרויות העומדות לרשותכם.
  • כשאתם נכנסים לאתר מכבי און ליין כדי להוציא תוצאות של בדיקות מעבדה, שימו לב כי באפשרותכם ללחוץ על כל תוצאה כך שייפתח לכם חלון נוסף המספק הסבר על התוצאה ועל המשמעות הרפואית שלה.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על קופת חולים מכבי והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

3 תגובות
כל הביקורות והמלצות ביקורות המועילות ביותר הדירוג הגבוה ביותר הדירוג הנמוך ביותר הוסף את הביקורת שלך
  1. אם בשבת אי אפשר להזמין תור לרופא (אלא אאחרי צאת השבת), מה שוים כל הדבורים האלו?!

  2. השב לתגובה
    נפתלי גור אריה - עורך דין נובמבר 26, 2022 at 10:21 pm
    2.5
    זמן המתנה
    100
    עזרה בפתרון הבעיה
    30
    מקצועיות הנציג/ה
    20
    ציון כללי לשירות הלקוחות
    50

    מחשב מכבי כופה עלי סוג הביקור ושעת הביקור בניגוד לבקשתי. זמני המתנה לרופא מקצועי 8 חודשים. אתר מכבי בעייתי ואיננו נגיש . ההליך להוצאת ט-17 במחשב מסורבל לא פשוט ועל כן לא נגיש. ראוי שמנכלית מכבי שירותי בריאות תתן הוראה לכל הרופאים לפיה , כאשר הם שולחים מטופל לבדיקות הדמיה מכל סוג הם ינפקו ישירות לתיקו האישי של המטופל ט-17. חיוני ולא רק ראוי , שכל ההפניות לבדיקות הדמיה במיוחד CT MRI תופנינה לכל בית חולים ולא רק לאסותא. הטעם לכך , אתר אסותא לזימון תורים מסורבל מסובך לא נגיש מעצבן. כך גם זמני ההמתנה ארוכים מאד ומשתרעים על פני חודשים רבים שלאחריהם המתנה ארוכה לקבלת התוצאות והפיענוחים. אסותא הרפואה הפרטית כפתה עצמה על מכבי שירותי רפואה הציבורית . אסותא היא מונופול החולש על כל המטופלים חברי מכבי שירותי בריאות , בכל תחומי ההדמיות הנ"ל. עניין זה יובא לטיפולה של הממונה על ההגבלים והתחרות. חברי מכבי זכאים לקבל כל טיפול רפואי בכל בתי החולים ולא רק באסותא המייצגת את הרפואה הפרטית. הדברים מכונים גם למכבידנט . מכבידנט היא רפואה פרטית לכל דבר כך הציגו עצמם מנהלי סניפים בפני. פוליסת הביטוח הרפואי מכבי שלי המשולמת בנפרד מיתר תשלומי הבריאות , חייבת לעבור תיקון כדי לאפשר לחברי מכבי בעלי פוליסת מכבי שלי , לקבל טיפול רפואי בכל מרפאת שיניים ציבורית הפועלת במסגרת קופות החולים הציבוריות ובכל מרפאות הפה הפועלות בכל בתי החולים הציבוריים בישראל.

    שימושי(0) לא שימושי(0)You have already voted this
  3. השב לתגובה
    נפתלי גור אריה - עורך דין נובמבר 26, 2022 at 10:27 pm

    הליקויים רבים והם פגעו ברמת השירות הרפואי ובאיכותו. מכבי וחברות הבת מכבידנט אסותא ויתר חברות הבת , לא עורכות בקרב חברי הקופה סקרי שביעות רצון שוטפים , בדומה לכל הארגונים נותני השירות הפועלים בישראל . דיי בכך כדי להגיע למסקנה כי מכבי איננה רוצה לדעת . חברי מכבי סובלים קשה מאד מחוסר נגישות של הרופאים המקצועיים שזמן ההמתנה להם משתרע על פני חודשים רבים והם מפוזרים בכל אזורי השיפוט , דבר המאלץ מטופלים לנדוד בין כתובות ולאתר את הרופאים , במקום שמכבי תרכז בבית רופאים אחד בכל עיר או מחוז , את כל הרופאים המקצועיים שלהם תהיה כתובת אחת.

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן