מספר טלפון

טיב טעם שירות לקוחות טלפון

1

שם החברה: טיב טעם שירות לקוחות

בשנת 1990 נוסדה רשת השיווק הישראלית טיב טעם על ידי קובי טרייביטש וצחי ליפקה. טיב טעם מתמחה ביבוא ייצור ושיווק של מגוון מוצרי מזון החל ממזונות טריים מעולם החי, דרך מזונות קפואים לרבות עוף, בקר, חזיר, דגים ופירות ים. בנוסף הרשת מתמחה בייבוא גבינות ויינות משובחים. היתרון המשמעותי של טיב טעם הוא שבמרבית ימות השבוע סניפיה פתוחים לקהל הרחב כולל חגים ושבתות. הסניף הראשון של הרשת טיב טעם נפתח בשוק הכרמל בשנות התשעים בקירוב ולאחר מכן נפתח סניף נוסף בראשון לציון.

הרשת תוך שנים ספורות החלה להקים סניפים בכל רחבי הארץ ונמנתה עם יתר הרשתות הכלל ארציות. כיום מפעילה הרשת עולם וירטואלי קולינארי המציע מגוון מוצרים וחוויה קולינארית יוצאת דופן במינה. הרשת מהווה כיום את רשת הסופרמרקטים השלישית בגודלה. טיב טעם מזמינה אתכם להצטרף למועדון הלקוחות שלה, על ידי הרשמה לניוזלטר וליהנות ממגוון מתכונים, טיפים, חדשות וידיעות על מבצעים, הצעות ואירועים אטרקטיביים ועוד הצצות בלעדיות לרשת המובילה בעולם הקולינארי טיב טעם.

טיב טעם שירות לקוחות – ערוצי שירות

הרשת מפעילה כמה ערוצי שירות לרבות מוקד שירות למענה טלפוני עבור כל פנייה בקשה ושאלה. החברה מתחייבת לספק לקהל לקוחותיה מענה זמין ומהיר עם מינימום זמני המתנה. בנוסף טיב טעם מאפשרת ללקוחותיה לשמור על קשר רציף עמה וליהנות ממגוון פרסומים מדי חודש בחודש באתר הבית של הרשת באינטרנט דרך הרשמה לשרות החדשות של טיב טעם. באמצעות ההרשמה תוכלו לקבל באופן ישיר לכתובת הדואר האלקטרוני שלם מידע רחב אודות מתכונים מפתיעים חדשים ומרעננים.

טיב טעם שירות לקוחות – מספר טלפון

ניתן להירשם באתר הבית לניוזלטר לקבלת עדכונים שוטפים לגבי כל ההתרחשויות. ניתן להסיר את הפרטים האישיים שמסרתם בכל עת. שירות הלקוחות של טיב טעם עומד לרשותכם בטלפון מספר: 1-800-290-000, בפקס: 04-6179441. כתובת החברה: צבי הנחל 1 א.ת מפעלי חפר.

טיב טעם שירות לקוחות – טיפים

להצטרפות למועדון הלקוחות של טיב טעם ניתן למלא טופס הרשמה המופיע באתר או לחייג 1-800-290-000 ולהתחיל ליהנות ממגוון הנחות ומבצעים חסרי תקדים. הצטרפות למועדון הלקוחות של טיב טעם תקנה לכם 10% הנחה על מגוון מוצרים בסיסיים ועוד 5% הנחה בסל קניות של למעלה מחמש מאות שקלים וזאת על מוצרים שאינם כלולים בחבילת הבסיס ואין עליהם מבצעים או הנחות.

טיב טעם שירות לקוחות – שאלות נפוצות

כיצד ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של חברת טיב טעם?

ניתן לפנות למוקד הטלפוני של טיב טעם, במספר: 1-800-290-000 בימים א'- ד' בין השעות 09:00-22:00, ביום ה' בין השעות 09:00-23:00, וביום ו' בין השעות 08:00-22:00 ובשבת בין השעות 09:00-22:00.

מהי הכתובת למשלוח מכתבים ופניות לחברת טיב טעם?

ניתן לשלוח מכתבים לחברה בכתובת: טיב טעם, צבי הנחל 1, אזור תעשייה פארק תעשיות עמק חפר.

מהו מספר הפקס למשלוח פניות לחברת טיב טעם?

מספר הפקס למשלוח פניות הינו: 04-6179051.

מהי כתובת הדוא"ל למשלוח פניות לחברת טיב טעם?

ניתן להעביר פניות ותלונות לכתובת הדוא"ל: [email protected].

היכן מופיעות כתובות כל אחת מחנויות רשת טיב טעם?

ניתן למצוא רשימה מפורטת של חנויות החברה, הכוללת פרטי יצירת קשר ושעות פתיחה באתר האינטרנט, תחת לשונית "סניפים ושעות פתיחה".

כיצד ניתן להצטרף למועדון הלקוחות של טיב טעם?

ניתן להצטרף למועדון לקוחות טיב טעם בטלפון: 653694* או דרך האתר. ההצטרפות למועדון מקנה ללקוחות מבצעים והנחות מיוחדות בקניית מגוון מוצרי החברה.

אני מעוניין להצטרף לניוזלטר של טיב טעם לקבלת עדכונים ומתכונים מהחברה. כיצד אוכל לעשות זאת?

ניתן להצטרף לשירות הניוזלטר של חברת טיב טעם דרך הקישור הזה- http://www.tivtaam.co.il/?categoryId=29147 באתר האינטרנט של טיב טעם.

מהי העלות להצטרפות כחבר מועדון טיב טעם?

העלות להצטרפות כחבר מועדון בטיב טעם- 49 ₪ בלבד.

היכן אוכל לצפות בחוברת המועדון המעודכנת, הכוללת את כל הטבות הלקוחות לתקופה הנוכחית?

ניתן לצפות בחוברת המועדון המעודכנת, הכוללת רשימת הטבות לפי סיווגים + רשימת חנויות טיב טעם בהם מכבדים את מבצעי החברה, באתר האינטרנט של טיב טעם, תחת קטגורית "המועדון". כמו כן, ניתן לצפות בהטבות גם באמצעות הניוזלטר החודשי של טיב טעם.

מהי כתובת דף הפייסבוק של טיב טעם לקבלת עדכונים שוטפים?

לקבלת עדכונים שוטפים גם דרך אתר הפייסבוק של טיב טעם, ניתן להכנס לכתובת: facebook.com/TivTaamIL.

כמה סניפים של רשת טיב טעם נפתחו בישראל עד כה?

בישראל נפתחו נכון להיום למעלה מ-30 סניפים בתל אביב, חולון, אשדוד, אשקלון, באר שבע, הוד השרון, נתניה, רעננה וערים נוספות. באתר האינטרנט של טיב טעם ניתן לסנן את סניפי החברה לפי אזור מבוקש, ע"י בחירה בין האזורים: מרכז, שרון, צפון, דרום, תל אביב ואזור ירושלים והשפלה.

קניתי כמה סוגי משקאות ומאכלים ברשת טיב טעם. האם ניתן לקבל מתכונים פשוטים באתר הרשת?

בהחלט כן. באתר האינטרנט של רשת טיב טעם תוכלו למצוא מגוון מתכונים עבור מוצרי החברה: מתכוני בשר, מתכוני עוף, בשר טלה, דגים ופירות ים, קינוחים, מתכונים צמחוניים, מתכוני בריאות ועוד. ניתן לצפות במתכונים מלאים ובאופן ההכנה.

האם סניפי טיב טעם פתוחים גם בשבתות וחגים?

אכן כן. מרבית סניפי החברה פתוחים לאורך כל השבוע והשנה.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת טיב טעם והשירות שהם נותנים ללקוחות.

3 תגובות
כל הביקורות והמלצות ביקורות המועילות ביותר הדירוג הגבוה ביותר הדירוג הנמוך ביותר הוסף את הביקורת שלך
  1. 1
    זמן המתנה
    50
    עזרה בפתרון הבעיה
    10
    מקצועיות הנציג/ה
    10
    ציון כללי לשירות הלקוחות
    10

    אתמול בקרתי בסניף טיב טעם בראשון לציון התנהגות עובד הבשר לבקשתי כי יפרוס 4 קג של צלעות , לאורך הצלע נענתה בשלילה
    פניתי למנהלת הסניף ללא תגובה
    איזה יחס ושרות עלוב
    לגבות כסף יודעים לתת שירות עלוב ביותר

    יתרונות: אני מבקשת לקבל תשובה מנומקת
    שימושי(0) לא שימושי(0)You have already voted this
  2. מאוד מאוכזבת

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן