מספר טלפון

מוקד שירות לקוחות קופת חולים לאומית טלפון

0

לאומית טלפון שירות לקוחות
קופת חולים לאומית נוסדה בשנת 1933 ומאז היווסדה ועד היום עוסקת בחינוך לבריאות, קידום הבריאות בקרב האוכלוסייה ומתן שירותי רפואה מתקדמים רבים למבוטחים שלה. הקופה דוגלת בזכות הבחירה של המבוטחים והמטופלים – בחירת הקופה, בחירה חופשית של הרופא המטפל וחופש הבחירה בין שירותים רפואיים שונים. דלתותיה של קופת חולים לאומית פתוחות בפני כל אדם המעוניין להיות מבוטח בשורותיה, ללא אבחנה מהו גילו, מינו, נטייתו הדתית, מוצאו, עדתו או אזור מגוריו. הקופה מציעה סניפים ומרפאות בפריסה ארצית רחבה בכל עיר ובכל אזור בארץ.

קופת חולים לאומית – ערוצי שירות

קופת חולים לאומית מעמידה לרשות מבוטחיה מספר טלפון אחד עבור מוקד שירות הלקוחות, שבו ניתן לקבל את כל הפרטים והמידע הדרוש הן אודות ביטוחים ושירותים רפואיים והן פרטים אודות הקופה עצמה עבור מי ששוקל לעבור אליה מקופה אחרת. בנוסף הוקם אתר אינטרנט קל לתפעול שגם בו ניתן לבצע פעולות ולקרוא אודות השירותים הרפואיים המוצעים במסגרת הקופה. באתר האינטרנט ניתן למצוא מגוון טפסים שהמבוטח יכול להדפיס ולמלא מבעוד מועד ואז לשלוח בדואר או למסור באחד מסניפי הקופה בלי לבזבז זמן.

קופת חולים לאומית שירות לקוחות טלפון

אל מוקד שירות הלקוחות של קופת חולים לאומית מגיעים באמצעות חיוג למספר 1-700-507-507 או 507* ניתן גם באמצעות חיוג דרך האותיות את המילה *לאומית. המוקד פעיל בימים א' עד ה' 7:00 עד 22:30 בלילה, ובימי שישי וערבי חג עד השעה 13:00 בצהריים. במוצאי שבת פעיל המוקד החל משעה אחרי צאת השבת ועד חצות. באמצעות המוקד ניתן להזמין תורים לכל הרופאים ובכל התחומים, לקבוע זימון תורים למכונים ומרפאות, לברר מידע ופרטים אודות הביטוחים השונים ועוד. כל זאת באמצעות חיוג למספר טלפון אחד המצויד במערכת ניתוב שיחות חכמה, מהירה ויעילה.

טלפון קופת חולים לאומית – טיפ

אתר האינטרנט של קופת חולים לאומית מציע אפשרות טכנולוגית חדישה של איתור המידע המבוקש על ידי כתיבת שאלה או מילים באופן חופשי. באופן זה אין שום סיכוי לפספס את העמוד המכיל את המידע הדרוש וההגעה אליו הופכת לפשוטה ומהירה. במקום לחפש את המידע דרך תפריטי המידע, שעלולים לעיתים להיות מבלבל, יכול הגולש לרשום בשדה המיועד בדיוק את אשר הוא מחפש והאתר יפנה אותו באופן מיידי בדיוק לעמוד המבוקש, ללא בזבוזי זמן או מעבר לדפים ועמודים שאינם רלוונטיים עבורו. בדרך זו אי אפשר ללכת לאיבוד ומקבלים מיד את המידע המבוקש.

לאומית טלפון שירות לקוחות – שאלות נפוצות

מהו מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות של לאומית?

מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות של לאומית הינו 1-700-507-507 או 507*

מהי כתובת דף הפייסבוק של לאומית למשלוח פניות ושירות לקוחות?

כתובת דף הפייסבוק של לאומית.

מהן הפעולות שניתן לבצע ב"תיק הבריאות שלי", האזור האישי באתר לאומית?

באזור האישי באתר ובאפליקציית לאומית ניתן לבצע מגוון פעולות שימושיות:

  • צפיה בתוצאות הבדיקות
  • זימון או ביטול תורים
  • הנפקת טופס 17
  • קבלת מרשמים לתרופות
  • צפיה בהיסטוריה הרפואית
  • צפיה בהמלצות רפואיות
  • קבלת תוצאות צילומי רנטגן ואולטרסאונד

מהו שירות "רופאים עונים" של לאומית?

שירות רופאים עונים הינו שירות ייחודי של לאומית, המאפשר ללקוחות להתייעץ עם מומחים ללא תור, ללא תשלום ובפרטיות מלאה. ניתן לשלוח שאלות דרך אתר האינטרנט של לאומית בנושאים הבאים: בריאות המשפחה, רפואה פנימית, בני נוער, התמכרויות, הפרעות קשב, זוגיות, בריאות הנפש ושאלות בנושאים כלליים.

עברתי דירה. כיצד אוכל לדאוג שההיסטוריה הרפואית שלי בלאומית תשמר במקום החדש?

לאומית מתחייבת לדאוג ללקוחותיה גם לאחר מעבר הדירה- בעדכון המנהל הרפואי החדש על המעבר, העברת התיק הרפואי לאזור החדש, שמירה על זכויותיכם בביטוחים המשלימים והסיעודיים ובקביעת פגישת הכרות עם רופא המשפחה/הילדים החדש. לעדכון על המעבר יש לשלוח את הטופס המופיע בקישור הזה, או לפנות לטלפון שמספרו 1700-507-507.

כיצד אוכל לאתר בקלות רופא לאומית?

לאיתור מהיר של אחד מרופאי לאומית, יש ללחוץ על לשונית "איתור רופאים ומנתחים", ולהקיש את שם הרופא/תחום השירות או היישוב.

כיצד ניתן לבצע רישום ללאומית דרך המוסד לביטוח לאומי?

יש ללחוץ על הקישור הזה, ולעקוב אחר ההוראות. מומלץ להצטייד בכרטיס אשראי על שמכם ולמלא כתובת מדויקת על מנת לאפשר את השלמת תהליך הרישום.

לאחרונה הצטרפתי ללאומית כסף. כיצד אוכל לברר אודות זכויותיי הרפואיות?

ניתן להעזר במנוע החיפוש המופיע באתר לבירור אודות סל השירותים המגיע לכם. הסל מחולק לפי תחומי הרפואה השונים וכולל הן את הזכאות שלכם מכוח חוק הבריאות, והן מכוח לאומית כסף וזהב. יש להכנס באתר ללשונית "איתור זכויות" ואז "הזכויות שלי".

האם ניתן לזמן תור באתר לאומית גם ללא סיסמה?

אכן כן. לקוחות לאומית יכולים לזמן תור לרפואה מקצועית ללא סיסמה באזור האישי. להזמנת התור, יש להקיש את מספר תעודת הזהות ואת תאריך הלידה של מבקש השירות.

כיצד ניתן לרכוש את "דרכונית לאומית", ביטוח הנסיעות לחו"ל של לאומית?

ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל במוקד מכירות הטלפוני: 03-9420425 או לחייג *9094 מכל טלפון.
התשלום באמצעות כרטיס אשראי בלבד.

מהו הכיסוי שמספקת "דרכונית לאומית"?

הפוליסה של לאומית מכסה הוצאות רפואיות והוצאות אשפוז בגין החמרה במחלה קיימת, ביטוח לתאונות אישיות, החזר הוצאות נסיעה, חבות כלפי צד ג' ועוד.

מהו מספר החירום לחיוג ללאומית מחו"ל?

מספר הטלפון לפניות בנושאי ביטוח נסיעות חו"ל בשעת חירום הינו 97235620000+. המוקד פעיל 24 שעות ביממה.

מעבר לקופת חולים לאומית

אם אינך מרוצה מקופת החולים או מעוניין לעבור בעקבות החלפת אזור מגורים, רישום ילד, שיחרור מצה"ל, עולה חדש או תושב חוזר, מומלץ לשקול להצטרף לקופת חולים לאומית – ספקית שירותי הבריאות מבין המובילים בישראל. באמצעות הצטרפות לקופת חולים לאומית תוכלו ליהנות מהטבות רבות וללא פגיעה בזכויות הרפואיות שהיו לכם בקופה הקודמת.

ניתן לעשות את ההרשמה באמצעות מילוי טפסים מקוונים און־ליין באתר של קופת החולים, או שאנו יכולים ללוות אתכם בכל התהליך בליווי צמוד ונדאג לכך שכל הזכויות הרפואיות שהיו לכם קודם ישמרו ואף נשתדל שתקבלו אף יותר הטבות.

מסלולים להצטרפות לקופות חולים לאומית באופן עצמאי

כך עושים את זה נכון:

שלב 1. אם כבר היום החלטת להגיש בקשה למעבר לקופת חולים לאומית, היכנס לאתר הביטוח הלאומי דרך המחשב או אפליקצייה למלא טופס עם כל המידע הדרוש.

*ניתן גם לבצע את המעבר בין קופות החולים השונות בסניפים של דואר ישראל (המעבר כרוך בתשלום).

שלב 2. יש לבקש מרופא המשפחה שלך את סיכום המצב הרפואי שלכם, בנוסף יש לבקש מן המזכירות הרפואית של המרפאה בה אתם חברים מסמך על הוותק בביטוח המשלים אשר ברשותך.

שלב 3. צריך לפנות לביטוח הסיעוד שלכם ובמידה וישנו באמצעות פנייה לחברת הביטוח שלכם, גם פה נציגי הקופה יעזרו לכם בזה אם תצטרכו עזרה.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על קופת חולים לאומית והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן