מספר טלפון

תלמה שירות לקוחות

0

שם החברה: תלמה שירות לקוחות
תלמה הינה חברה שקיימת עוד משנת 1947 והיא ממפתחי הקורנפלקס הראשון בארץ. כיום היא מספקת מגוון דגני בוקר, סבונים, גלידות, חטיפים ומוצרים נוספים. במקביל לעיסוק זה היא נוגעת בשיפור הבריאות ואורח החיים, צמצום ההשפעה הסביבתית, שיפור מקורות ההכנסה ומתן חשיבות לתפישת הקיימות. כל זאת נעשה כקשר ישיר לאחריות תאגידית ולרווחת הצרכן. שירות הלקוחות של תלמה עושה כל מאמץ על מנת להקל את החיבור בין הלקוח לחברה ועל כן מציע מגוון ערוצי תקשורת. ביניהם נכללים ערוץ טלפוני, כתובת אינטרנט, דף פייסבוק, כתובת לשליחת דואר, כתובת מייל לשליחת דואר מקוון וכמובן האתר הרשמי שמספק מידע נרחב אודות החברה ומוצריה.

כתובות אינטרנט תלמה

הכתובת הרשמית של האתר הינה www.unilever.co.il ואילו הכתובת בה מרוכזים פרטי התקשורת ובין היתר היא גם כוללת מידע יותר מפורט על אמצעי ההתקשרות השונים כגון ימי פעילות, שעות קבלת קהל, אופן השירות ומתן אופציה לבצע פעולות מקוונות במהירות ובנוחות.

מספרי טלפון חשובים תלמה

1-800-780-780 הנו המספר הראשי של נציג השירות של בית תלמה. מספר זה פעיל בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 ומאחוריו ניתן למצוא מענה אנושי שבקיא בסוגיות השונות ובמקרה הצורך יודע לנתב את השיחה אל גופים יותר ממוקדים. מספר טלפון נוסף שחשוב לשומרי כשרות הינו 04-8461252 וגם בו שעות הפעילות הן בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00. מאחורי מספר זה יש ניתוב למספר שולחות אפשריות. בין הנושאים השונים שניתן לקבל עליהם מענה ניתן לפגוש תהיות לגבי מרכיבים, לגבי תוקף של מוצר, אופן אחסון אידאלי, הסבר על מרכיבים שונים, לפנות עם טענה או לברך על מוצר חדש.

מוקד תלונות תלמה

כיוון שמדובר על מוצר המוני ולעיתים המוצר עובר עוד מספר ידיים עד שהוא מגיע אל המדף בחנות, לעיתים הוא נפגם ועל כן ניתן לקבל מענה אדיב והוגן. על מנת להגיש תלונה באופן נוח שחוסך זמן ניתן להשתמש באופציה המקוונת. על מנת לעשות זאת יש להיכנס לאתר תלמה לגלול למטה ולהקליק על האופציה של "שירות מהיר". משם מגיעים אל דף של המועצה הישראלית לצרכנות בו יש למלא מספר נתונים אישיים ותיאור קצר של מהות הפנייה ולהקליק על "שלח". תשובה בנושא תגיע אל המייל של הפונה באופן מהיר ומסודר.

טיפ

הרבה פעמים אנשים מתלהבים ממוצר כלשהו ותוהים האם יש לו מוצרים משלימים. על כן במקום לבזבז זמן יקר מול המדפים בחנות, ניתן פשוט להיכנס את האתר הרשמי של תלמה ולעבור על רשימת המוצרים. כך גם ניתן להכיר טוב יותר את ההיצע וגם את אופציות השימוש השונות.

תלמה שירות לקוחות – שאלות נפוצות

כיצד ניתן לפנות למוקד שירות הצרכנים של חברת תלמה?

ניתן לפנות למוקד שירות צרכנים תלמה באמצעות טופס מקוון באתר (נמצא בלשונית "צור קשר") או דרך פניה לחברת יוניליוור, זכיינית חברת תלמה במספר הטלפון: 1-800-780-780.

מהן שעות הפעילות של המוקד הטלפוני לשירות צרכנים של חברת יוניליוור (זכיינית חברת תלמה)?

שעות הפעילות של מוקד שירות צרכנים של יוניליוור בין הימים א'-ה', בשעות 08:00-17:00.

מהי כתובת חברת יוניליוור (זכיינית חברת תלמה) למשלוח מכתבים ופניות הציבור?

ניתן לפנות לחברת יוניליוור בכתובת למשלוח מכתבים: גלבוע 4, ת.ד. 208, נתב"ג 70100, קריית שדה התעופה, ישראל.

יש לי שאלה לנציג שירות לקוחות תלמה. האם אני חייב ליצור קשר עם מוקד השירות או שניתן לקבל תשובה באופן מידי?

ניתן לקבל תשובות לשאלות הנוגעות למוצרים, הרכבם ותהליך הייצור, באופן מידי באמצעות שליחת שאלה למערכת המקוונת בעמוד הבית: "אתם שואלים- אנחנו עונים". כך ניתן למצוא תשובות למגוון שאלות נפוצות: האם יש צבעי מאכל בדגני תלמה, מה גודל מנת הדגנים המומלצת, באילו ממוצרי תלמה קיימים ויטמינים, אלו מוצרים מייצרת תלמה ללא גלוטן ועוד. לצפייה ברשימת השאלות המלאה, יש ללחוץ על "שאלות ותשובות".

אני מעוניין להירשם לניוזלטר של חברת תלמה. כיצד ניתן לעשות זאת?

כל שעליכם לעשות הוא להכנס לקישור הזה להזין פרטים אישיים ולהצטרף לשירות.

מהי כתובת עמוד תלמה בפייסבוק לעדכונים ושירות לקוחות?

ניתן ליצור קשר עם חברת תלמה גם ע"י ביקור בדף הפייסבוק בכתובת: www.facebook.com/Telma.il.

אלו דגני בוקר לילדים משווקת חברת תלמה?

חברת תלמה משווקת כמה סוגי דגני בוקר לילדים:

  • כריות – חטיף ממולא קרם המתאים לאכילה עם חלב או בלי.
  • שוגי – קיימים שלושה סוגי דגני שוגי: החטיף הקלאסי מצופה הסוכר, מופחת הסוכר וחטיף שוגי פיצי- פצפוצי אורז תפוחים.
  • קוקומן – דגני בוקר שוקולדיים במבחר טעמים: צדפים, כדורים, פצפוצים וכוכבים. קיים גם כחטיף אישי.
  • עוגי – דגני הבוקר האהובים על הילדים, בצורת עוגיות עם פצפוצי שוקולד, בטעם שוקולטה או קינמון.

כיצד ניתן להגיש תלונה על אחד ממוצרי תלמה?

במידה ואחד ממוצרי תלמה שקיבלתם נפגם, תוכלו לקבל מענה אדיב ומהיר ולהחליף את המוצר במוצר תקין. יש להכנס לאתר הרשמי של תלמה, בכתובת: www.telma-cereals.co.il וללחוץ על כפתור "שירות מהיר". משם להגיע בקלות לעמוד של המועצה הישראלית לצרכנות, ולשלוח את תלונתכם. התשובה תגיע כעבור מספר ימים למייל השולח.

מהי מהפכת הסוכר של חברת תלמה?

תלמה מובילה את שוק הדגנים הישראלי עם הבטחה חדשה שמוצריה יכילו עד לסוף שנת 2017 בין אפס לכפית וחצי סוכר למנה בלבד. הרעיון הינו בגדר מהפכה תזונתית בענף דגני הבוקר בישראל, כשבהמשך כמות הסוכר תסומן בחזית האריזה, ותאפשר לכל צרכן לבצע את הבחירה התזונתית המתאימה ביותר עבורו ועבור בני משפחתו.

אלו ממוצרי תלמה הינם ללא גלוטן כלל?

קיימים כמה מוצרי תלמה שאינם מכילים גלוטן: ברנפלקס ללא גלוטן, כריות נוגט ללא גלוטן, שוגי ללא גלוטן וקורנפלקס ללא גלוטן.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת תלמה והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

Tags:

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן