מספר טלפון

מימון ישיר שירות לקוחות טלפון

0

מימון ישיר של קבוצת ישיר היא למעשה אחת מהחברות המובילות במשק הישראלי בעולם הרכב וההלוואות למגוון מטרות שונות, לרבות כאשר מדובר על מימון של עסק חדש. כמו כן, החברה הוקמה במהלך שנת 2006 וכיום, מציע לקהל לקוחותיה לקבל הלוואה חוץ בנקאית בצורה פשוטה, זריזה ונוחה במיוחד, בין אם עבור רכישת רכב, מימון הוצאות עסקיות וכל מטרה אחרת. תוהים מדוע מימון ישיר היא הבחירה האידיאלית כאשר מדובר על הלוואות לכל מטרה? לא בטוחים האם מדובר על הבחירה הנכונה ושוקלים לפנות אל הבנק שלכם במקום? במידה וזהו אכן המצב, החלטנו לרכז עבורכם למאמר הבא את כל המידע שיעשה לכם סדר בבלאגן.

יצירת קשר עם מימון ישיר

חשוב לציין כי בשונה מהמון חברות במשק הישראלי, חברת מימון ישיר טומנת בחובה מתן שירות מהיר, אמין ומקצועי לקהל לקוחותיה. זאת בעוד כי בחלק מהמקרים עולה הצורך לפנות ישירות אל מוקד שירות הלקוחות של החברה, בין אם לצורך בירור פרטי הלוואה ובין אם עבור קבלת הצעה חדשה למימון רכב או כל הלוואה אחרת. במצבים שכאלה, יכולים לקוחות החברה לפנות אל החברה בשורה רחבה של דרכים.

לדוגמא, מפעילה החברה מוקד שירות לקוחות בו עובדים נציגי שירות מנוסים שישמחו לתת לכם מענה עבור כל בעיה. זאת בעוד כי המוקד פועל במספר 03-7215555 בימים ראשון עד חמישי בשעות 8:30-16:00.

דרך נוספת שבעזרתה תוכלו לפנות אל חברת מימון ישיר תבוא לידי ביטוי באזור האישי שלכם, שנמצא באתר של החברה (my.5555.co.il). זאת בעוד כי האזור האישי יעניק לכם את האפשרות לבדוק את כל נתוני ההלוואה שלכם לצד מועדי החיוב, האפשרות לבצע פירעון מוקדם, לעדכן הוראת קבע וכיוצא בכך.

כמו כן, תוכלו אף לפנות אל החברה דרך המייל, דרך האפליקציה של החברה, באמצעות טפסים ייעודיים באתר האינטרנט ובהודעה פרטית בעמודי הרשתות החברתיות.

יתרונות הלוואה ממימון ישיר לעומת שירות בנקאי

בראש ובראשונה, יש לציין כי אחד ממוצרי הדגל של חברת מימון ישיר הוא מימון של הלוואה למטרת רכישת רכב חדש.

הלוואה לרכב מימון ישיר

זאת בעוד כי תסייע לכם החברה בתהליך הרכישה, החל משלב איתור הרכב שיענה על הצרכים האישיים שלכם, בעזרת שיחת ייעוץ עם מומחי החברה. כמו כן, יש לציין כי מוקד הייעוץ של חברת מימון ישיר פועל לא צורך בעלות נוספת מצדכם.

על כן, במצבים בהם מתקבל מימון למטרת רכישת רכב חדש, לא פעם יהווה הרכב עצמו את הבטוחה להחזרת ההלוואה, כאשר יהיה עליכם לשעבד את הרכב בעזרת רישום מסודר במשרד הרישוי. כמו כן, חשוב לציין כי הלוואה למטרת רכישת רכב חדש תינתן עד לגובה של 300,000 ש"ח, בהתאם למספר פרמטרים שונים.

הלוואה לכל במקרה

מוצר מרכזי נוסף אותו מציעה החברה הוא הלוואה לכל במקרה שכן, במצב בו מעוניין הלקוח לקחת הלוואה צרכנית, בין אם למימון שיפוץ נכס ובין אם למטרת הרחבת העסק, הפתרון האידיאלי יהיה לפנות אל חברת מימון ישיר, שעונה בדיוק על צורך זה. על כן, בניגוד להלוואת הבנק, הלוואה לכל מטרה במסגרת חברת מימון ישיר תעניק לכם את האפשרות לקבל את הכסף לחשבון שלכם בצורה מהירה יותר, לאחר תהליך מקוון, מהיר ופשוט, ללא הצורך בערבים.

יחד עם האמור, יש לציין כי הלוואות החברה ניתנות הן ללקוחות פרטיים, הן לשכירים, עצמאיים וכן גם בעלי עסקים. יתרה מכך, מאפשרת החברה אף לקיחת הלוואה לצורך סגירת מינוס בבנק, בעוד כי הלוואה לכל מטרה תינתן עד לגובה של 150,000 ש"ח.

הערך המוסף של חברת מימון ישיר

 

עד כה התעסקנו בכל הסובב סביב ההיבטים התפעוליים של החברה, שאותן היא ללא ספק מבצעת בצורה שניתנת להערכה. אולם, דבר נוסף וחשוב לא פחות יהיה להתייחס לכיצד רושמת החברה רווחי הון מהירים.

תחילה, יש לבחון את אופן מתן האשראי והמשכנתא במדינה שלנו שכן, במדינת ישראל מקובל כי גוף אחד מבצע את הכל.

בארצות הברית לדוגמא הדבר לא עובד כך ושם, קיים גוף שמוכר ומשווק את ההלוואה, בעוד כי גוף אחר מקים ומתפעל אותה ולבסוף, נמכרת לגוף שמחזיק וממן את ההלוואה עד לסיומה. במילים אחרות – מימון ישיר מביאה את החידושים של ארצות הברית ארצה. לאחר שהחברה מעניקה הלוואות מימון לרכבים, מאגדת החברה את הכל לתיקי הלוואות, משערכת אותם ורושמת רווח הון מידי.

למעשה, פועלת החברה במטרה למכור לאותם גופים פיננסיים במשק הישראלי, לרבות הגופים הבנקאיים, חברות הביטוח וכיוצא בכך. זאת בעוד כי בחלק מהמקרים נשארת החברה לתפעול ההלוואות, כאשר בחלק השני היא ממחה את כל התיק ההלוואות ישירות אל הגוף הרוכש. בפועל, אפשר להגיד בצורה חד משמעית כי מדובר על חברה תפעולית הרבה יותר מאשר גוף מימוני.

תשובות לשאלות נפוצות במוקד שירות לקוחות מימון ישיר הלוואת

איך ובאיזה שעות ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בטלפון?

מוקד שירות לקוחות מימון ישיר עובד מיום ראשון ועד חמישי בין השעות 08:30 בבוקר ועד 16:00 אחר"צ. תוכלו להתעדכן במידע בנושאים כמו, בעיות טכניות בכניסה לאזור האישי "מימון ישיר הלוואה שלי", פרטי תשלום ההלוואה החודשיים, פירעון מוקדם או סגירת חוב,  ניתן ליצור קשר בטלפון שמספרו 077-7299308 או 03-7215555.

אפשר גם לקבל מענה בהודעת טקסט דרך וואטסאפ 054-9815211.

ניתן גם לפנות בכתב למוקד בדרכים הבאות:

  • פקס: 03-760-55-58
  • דוא"ל: [email protected]
  • כתובת: אפעל 35, פתח תקווה

איך ניתן להגיש בקשה להלוואה במהירות?

  1. התקשרו לנציג מימון ישיר בשעות פעילות המוקד לטלפון 077-7299838
  2. במהלך השיחה הנציג ימלא את הפרטים האישיים שלכם וגם רישיון רכב.
  3. לאחר מסירת הפרטים הנציג יבצע בדיקה ויתן לכם הצעה לסכום ההלוואה האפשרי שאתם זכאים לו.
  4. אם סכום ותנאי ההלוואה מתאימים לדרישות שלכם, תוכלו להתקדם בתהליך אשר דורש חתימת על הסכם.
  5. לאחר החתימה הכסף יועבר לחשבון עו"ש שלכם בהקדם האפשרי.

האם ניתן לפנות לשירות לקוחות מימון ישיר גם באמצעות אפליקציה מהטלפון הנייד?

כן, אפשר לפנות לשירות לקוחות מימון ישיר גם באמצעות אפליקציה לטלפון הנייד. האפליקציה של מימון ישיר מאפשרת לך לנהל את ההלוואה שלך בצורה נוחה ומהירה ישירות מהנייד.

באמצעות האפליקציה ניתן לבצע מגוון פעולות בקלות, כולל:

  1. הגדלת הלוואה – ניתן לבצע את הפעולה במהירות ולהגדיל את הסכום של ההלוואה.
  2. שינוי מועד חיוב – באפליקציה ניתן לשנות את מועד החיוב החודשי של ההלוואה.
  3. שינוי החזר חודשי – ניתן לשנות את סכום ההחזר החודשי של ההלוואה ישירות מהאפליקציה.
  4. הקפאת הלוואה – במידת הצורך ניתן להקפיא את ההלוואה לזמן מוגבל בקלות דרך האפליקציה.
  5. פירעון ההלוואה – ניתן לבצע את פירעון ההלוואה מהנייד בכמה צעדים פשוטים.
  6. תשלום חוב – פעולה נוחה ובטוחה דרך שמאפשרת לשלם את החובות בצורה מהירה ומאובטחת ישירות מהטלפון הנייד.
  7. עדכון פרטים אישיים –  ניתן לעדכן את הפרטים האישיים בצורה נוחה.

ניתן לראות מידע עדכני בכל רגע ולנהל את ההלוואה בצורה עצמאית, בלי צורך להתקשר לנציגים ולהמתין הקוו. השימוש באפליקציה נעשה בקלות, נוחות, ובמהירות! תוכל לבצע את הפעולות השונות ולנהל את ההלוואה ישירות ממכשיר הנייד.

אם אתם חווים תקלות טכניות או שיש לכם שאלות, צרו קשר במספר טלפון: 03-7215555 או שלחו מייל [email protected]

כיצד ניתן לפנות למחלקה לפניות הציבור?

במידה ופנייתכם לא נענתה באחד ממוקדי השירות ניתן לפנות למחלקה לפניות הציבור בפקס: 03-628-20-62 כמו כן ניתן לשלוח דוא"ל לכתובת [email protected].

האם מימון ישיר נותן הלוואה לסגירת המינוס בבנק?

מימון ישיר נותנת הלוואות לכל מטרה לאחר בדיקה עד לגובה של 150 אלף ש״ח. ההלואה יכולה להיות למגוון מטרות כולל סגירות מינוס בבנק.

ניתקלתי בבעית אבטחת מידע, לאיפה צריך לדווח?

בכל הנושאים של אבטחת מידע יש לדווח ישירות למחלקת סייבר דרך דוא"ל [email protected].

יש לי חשד להונאה, למי אפשר לפנות?

בכל מקרה של חשד להונאה ניתן לשלוח דוא"ל לכתוב [email protected].

טיפים: לפני שאתם פונים למוקד שירות לקוחות, מומלץ להכין את תעודת הזהות ורישיון הנהיגה שלכם. זה יקל על התהליך.

שורה תחתונה

טיפ: לפני שאתם פונים למוקד שירות לקוחות, מומלץ להכין את תעודת הזהות ורישיון הנהיגה שלכם. זה יקל על התהליך.

חברת מימון ישיר הונפקה בבורסה בשנת 2020 בחודש אוגוסט ומאז, הרוויחו המשקיעים שלה למעלה מ-50% ובמילים אחרות – מדובר על אחת החברות המובילות בתחום הלוואות, בעוד כי כל אותם אנשים שרואים בה כמומחית לשיווק הלוואות לצרכנים, נוטה להחמיץ לא פעם את אחד מדרכי הפעולה העיקריים של החברה – מכירת תיק הלוואה במספר פעימות במהלך השנה ברווחי הון מהירים, תוך כדי העברת סיכון האשראי לרוכש.

עם זאת, לא ניתן להתעלם מהמציאות המורכבת שמלווה את המדינה שלנו כבר מעל לשנתיים ברציפות, בעוד כי ניצלה החברה את המשבר לצורך קיצוץ והתייעלות בצד ההוראה, מה שישפיע באופן חיובי על פעילות החברה אף יותר.

תכתבו למטה בתגובות ביקורת בונה או חוות דעת על הלוואה לכל מטרה או הלוואה לרכישת רכב דרך חברת מימון ישיר. בבקשה, תתחילו עם משהו טוב, אנו בטוחים שתמצאו משהו 🙂
טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן