מספר טלפון

תדיראן שירות לקוחות טלפון

3

שם החברה: תדיראן שירות לקוחות

תדיראן גרופ מאגדת תחתה שתי חברות וותיקות מאד בענף: "תדיראן מוצרי צרכיה" ו- "קריסטל מוצרי צריכה". תדיראן מתמחה במתן פתרונות מובילים דרך כמה מהמותגים הנחשבים ביותר בענף החשמל. היא מספקת שפע של פתרונות מיזוג בטכנולוגיות חדשניות המסוגלות לשפר את איכות החיים בצורה משמעותית. חטיבת המיזוג של תדיראן מתמחה למעלה מארבעים שנים בפתרונות מיזוג מובילים ומתקדמים בתחום ועובדת לצד מהנדסים וטכנאים מקצועיים מהשורה הראשונה שישמחו להעניק לכם שירות גבוהה בפריסה ארצית.

תדיראן שירות לקוחות – ערוצי שירות

חטיבת החשמל של תדיראן גרופ (tadiran-group.co.il) גם היא מתמחה למעלה מחמישים שנה בייצור ושיווק של מוצרי חשמל לבנים לקשת רחבה של מותגים מובילים בתחום לרבות קריסטל, אמנה, אמקור, AEG ועוד רבים. החטיבה נמצאת בפתח תקווה, אלכסנדר ינאי 1, ת.ד 2603, מיקוד: 4912502, פקס: 03-928-33-36. תדיראן גרופ כוללת בנוסף חטיבת אנרגיות מתקדמות המציעה מגוון פתרונות מיזוג בטכנולוגיות מובילות של טושיבה וקרייר עבור מוסדות ותעשיות שונות.

מוקד שירות המזגנים של תדיראן גרופ שמח לעמוד לשירותכם בטלפון מס': 1-700-077-176 או 1-700-700-946. השירות מיועד למזגנים של תדיראן, טושיבה ואמקור וניתן ברמה המקצועית, האמינה והמהירה ביותר למגזר הפרטי המוסדי ומתקיני מזגנים הנדרשים לתמיכה. החברה מעמידה לרשות לקוחותיה מערך שירות בפריסה ארצית הכולל צוות של טכנאים מיומנים, מוקד טלפוני מאויש, מהנדסי מיזוג אוויר ויועצים שצברו ניסיון של שנים רבות.

ניתן גם לשלוח הודעה לווטסאפ 054-146-64-91 (השירות זמין 24/7) או ליצור קשר עם מוקד מכירות במייל [email protected].

טיפ

אם ניתן העדיפו תמיד לפנות למוקד שירות הלקוחות בחודשים בהם העומס נמוך יחסית כמו למשל חודשים מרץ עד מאי. לאחר מכן ובפרט בחודשי הקיץ החמים, יוני עד אוגוסט, סביר להניח שזמני ההמתנה יהיו ארוכים יותר בשל עומס הפניות והשימוש הגובר במזגנים בשל החום הכבד.

*נשמח אם תוכלו לכתוב למטה בתגובות את חוות דעתכם על חברת תדיראן והשירות שהיא נותנת ללקוחותיה.

2 תגובות
כל הביקורות והמלצות ביקורות המועילות ביותר הדירוג הגבוה ביותר הדירוג הנמוך ביותר הוסף את הביקורת שלך
  1. שרות חסר התיחסות ומביש

  2. שירות פח
    מזלזל
    כאילו קניתי אורז בסופר ולא השקעתי 20000 על מזגנים
    אסור להתקרב לתדיראן

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן