מספר טלפון

שירות לקוחות שחל טלפון

0

על החברה – שחל שירותי רפואה דחופה

חברת שחל הוקמה בשנת 1987 וכיום נחשבת לאחת מהמובילות בתחום של הטלרפואה. החברה מתמקדת מתחן שירותי אבחון ומעקב קרדיאלי למנויה. כיום החברה פועלת במספר מדינות בעולם ועוסקת בתחומים אחרים כמו פיתוח ציוד רפואי לצורך מעקב מרחוק ועוד..

בנוסף החברה יודעת לספק שירות רפואי דחוף ולשפר את סיכויי ההישרדות לאחר קבלת התקף לב.

המוקד של חברת שחל פעיל 24 שעות ביממה ומאויש פרמדיקים, ברופאים ואחיות שעברו הכשרה בטלרפואה במיוחד בשביל להציל חיי אדם במצבים השונים. צוות המומחים של שחל יודעים לנתח מרחוק בעזרת ציוד מיוחד נתונים אונליין ובמקרה צורך לשלוח ניידת טיפול נמרץ הביתה.

יצירת קשר עם מוקד שחל שירות לקוחות

מוקד שירות הלקוחות פעיל בין הימים א'-ה', בשעות 8:30-16:00 ומספרו 6626*

*קבלת קהל בתיאום מראש

*המוקד הרפואי של שחל מאויש 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה.

שאלות ותשובות

כיצד ניתן לעשות בדיקת CardioR לגילוי הפרעות קצב לב?

אם אתם מבוטים של אחת מקופות החולים מבכי, מאוחדת או לאומית ניתן לבקש הפנייה לבדיקת Cardio R בשביל שקופת החולים תוציא לכם טופס 17 – טופס התחייבות.

במידה ואתם חברי קופת חולים כללית תצטרכו לשלוח הפנייה מקרדיולוג.  אם אתם בעלי תוכלו לקבל השתתפות בעלות הבדיקה וישנו צורך לשלם רק השתתפות עצמית.

לאחר שקיבלתם התחייבות והפנייה שי לשלוח לדוא״ל [email protected]

כיצוד ניתן ליצור קשר עם שחל?

על מנת ליצור קשר יש להתקשר למספר 6626* ולבחור בשלוחה 2. המוקד השירות פעיל בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 08:30 – 16:00. כמו כן אפשר לפנות בדוא״ל: [email protected] או בפקס 03-5625727.

לא מצליחים להכנס למערכת שחל מה עושים?

במידה וביצעתם חמישה ניסיונות של כניסה שגויים, המערכת תנעל באופן אוטומטי ותצטרכו לפנות למוקד שירות הלקחות על מנת לפתור את הנעילה.

טיפים, המלצות וחוות דעת מאת גולשי האתר

השאירו חוות דעת

Your total score

מספר טלפון
Logo
דילוג לתוכן